Ecke links Ecke rechts
Header Pic   Header Pic
Header Pic  PfeilStart arrow O szkole arrow Koła zainteresowań arrow Koła zainteresowań GIM arrow Fakultet fizyczny 3abc Header Pic
Header Pic
Start
O szkole
Zainteresowania i uzdolnienia
Kalendarz 2018/2019
Oferta edukacyjna
Dyrektor informuje
Rekrutacja kl 1 i kl 0
Mapa Strony
Wywiadówki
Reforma
Dzwonki
Kontakt
Szukaj
Linki
Innowacje pedagogiczne
Rada Rodziców
Przetargi

Fakultet fizyczny 3abc PDF Drukuj Email
Wpisał: J.Szymani   
16.09.2015.

 

   termin:  CZWARTEK    7 LEKCJA   od maja dla klas 2 gim
                
                            
Przygotowanie uczniów do egzaminu gimnazjalnego z fizyki 
poprzez rozwiązywanie ZADAŃ TESTOWYCH
TESTY KOMPETENCJI
TRENINGI Z FIZYKI
- stosując 
 utrwalanie wiedzy 

i umiejętności.

100_9669



METODY  PRACY:  testy kompetencji,  diagnozujące, zadania praktyczno - doświadczalne, sprawdziany wiedzy dostępne na FRONTERZE, projekty powtórzeniowe,
 platformy edukacyjne, materiały e-learningowe  WSIPNET.pl
PRÓBNE  EGZAMINY GIMNAZJALNE
1. GRUDZIEŃ   - OPREON
2. STYCZEŃ  -  WSIP



 

METODY:

Testy na platformie edukacyjnej WSIPNET.pl

powtórzeniowe   i  sprawdzające   projekty  edukacyjne

I. Podwyższenie poziomu umiejętności rozwiązywania zadań.

Powtarzanie i utrwalanie wiadomości i umiejętności wykorzystanie wielkości fizycznych do opisu poznanych zjawisk, rozwiązania prostych zadań obliczeniowych.

Uczeń:
1) stosuje pojęcia  fiz. do opisu zjawisk przyrodniczych,
2) wykorzystuje wiedzę przedmiotową w praktyce życiowej.

II. Przeprowadzanie doświadczeń i wyciąganie wniosków z otrzymanych wyników.

Uczeń:

  • 1) odczytuje dane z tabeli i zapisuje dane w formie tabeli
  • 2) szacuje rząd wielkości spodziewanego wyniku i ocenia na tej podstawie wartości obliczanych wielkości fizycznych; przelicza jednostki
  • 3) rozróżnia wielkości dane i szukane;
  • 4) sporządza wykres na podstawie danych z tabeli (oznaczenie wielkości i skali na osiach), a także odczytuje dane z wykresu;

III. Wskazywanie w otaczającej rzeczywistości przykładów zjawisk opisywanych za pomocą poznanych praw i zależności fizycznych,  elementów przyrody.

  • - Uczeń:
  • 1) opisuje przebieg i wynik przeprowadzanego doświadczenia, wyjaśnia rolę użytych      przyrządów, wykonuje schematyczny rysunek obrazujący układ doświadczalny;
  • 2) wyodrębnia zjawisko fizyczne z kontekstu, wskazuje czynniki istotne  i nieistotne dla wyniku doświadczenia;
  • 3)   posługuje się językiem fizyki,  opisując fakty i zależności do objaśnienia

  • IV. Posługiwanie się informacjami pochodzącymi z analizy przeczytanych tekstów    (w tym popularno-naukowych).

    Uczeń:

    • 1) planuje doświadczenie lub pomiar, wybiera właściwe narzędzia pomiaru i substancje i sprzęt laboratoryjny,
    • 2) stosuje techniki twórczego myślenia, analizuje sytuacje problemowe


    Zmieniony ( 15.05.2018. )
     
    « poprzedni artykuł   następny artykuł »
    Header Pic
    left unten right unten
    © 2018 Zespół Szkolno Przedszkolny im. UNICEF w Bielanach Wrocławskich
    Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.